Servicevilkår

Fejl og mangler

Køber er forpligtet til at undersøge det leverede umiddelbart efter levering, så grundigt som forholdet nødvendiggør det for at konstatere, om der er fejl eller mangler ved det leverede, samt om det leverede er i overensstemmelse med ordrebekræftelsen såvel i forhold til kvalitet og kvantitet.
Er emballagen beskadiget eller er der synlige tegn på defekt, skal der kvitteres på fragtbrevet med forbehold for eventuelle skader på indhold. Du kan også nægte at modtage varen, men kontakt os da hurtigst muligt og meddel, at varerne er blevet afvist (der forlanges dokumentation på skaderne forårsaget af transporten.)
For at kunne påberåbe sig, at det leverede lider af fejl eller mangler, skal dette være fremsat skriftligt senest 8 dage efter modtagelsen af varerne på e-mail: kontakt@satoricph.dk
Reklamation gælder ikke ved fejl eller skader begået ved fejl betjening af varerne.
Varerne skal ved returnering være i ubrugt stand, derudover skal al originalemballage medsendes i ubeskadiget stand.
Vi refunderer ikke pengene for brugte eller beskadigede varer.
Har køber reklameret over fejl, og det viser sig, at der ikke foreligger fejl som kan tilskrives Satori CPH, skal køber erstatte de udgifter Satori CPH måtte have haft i sådan en sammenhæng, herunder undersøgelses- og fragtomkostninger.
Satori CPH dækker returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang.
Der modtages ikke varer sendt pr. efterkrav.

Der kan kun returneres varer efter aftale – kontakt: kontakt@satoricph.dk